Het is natuurlijk altijd mogelijk om een item om te ruilen. Alleen moet het wel aan bepaalde voorwaarden voldoen:

-Het artikel mag niet gedragen zijn.
-Het artikel moet in het originele Milou zakje en verpakking worden terug gestuurd.
-Artikelen die kapot aankomen worden niet vergoed.
-Het is altijd geheel op eigen risico of je deze aangetekend of gewoon per post verstuurd.
-Op het moment dat het artikel goed is aangekomen zal het verschuldigde bedrag direkt op de bankrekening worden terug gestort.
-Artikelen moeten binnen 14 dagen worden geretourneerd.

WANNEER KAN IK GEKOCHTE ARTIKELEN UITERLIJK RETOURNEREN?

Je hebt 14 dagen de tijd om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en indien mogelijk, in orginele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.

WAT ZIJN DE VOORWAARDEN OM MIJN ARTIKEL TE RETOURNEREN?

  1. Het artikel mag niet gedragen zijn.
  2. Het artikel moet in het originele Milou zakje en verpakking worden terug gestuurd.
  3. Artikelen die kapot aankomen worden niet vergoed.
  4. Het is altijd geheel op eigen risico of je deze aangetekend of gewoon per post verstuurd.
  5. Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
  6. Op het moment dat het artikel goed is aangekomen zal het verschuldigde bedrag direkt op de bankrekening worden terug gestort.
  7. Artikelen moeten binnen 14 dagen worden geretourneerd.
  8. Product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
  9. Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.

Milou Jewelry

Laan van Meerdervoort 1420

2555CK

Den Haag

Retourkosten zijn voorrekening van de klant.

WANNEER WORDT HET AANKOOPBEDRAG TERUGGESTORT?

Na ontbinding van de overeenkomst wordt het aankoopbedrag en de verzendkosten (geen retourkosten), uiterlijk binnen 14 dagen op jouw rekening gestort.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

IK WIL ITEMS RETOURNEREN, MOET IK HIERVOOR VERZENDKOSTEN BETALEN?

Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening. PostNL brengt voor het verzenden van het pakket €3,95 in rekening.

HOE LANG DUURT HET BIJ EEN RUILING VOOR IK MIJN NIEUWE BESTELLING IN HUIS HEB?

Na ontvangst van het retourpakket versturen wij (indien op voorraad) binnen 10 tot 14 werkdagen de nieuwe artikelen naar jou toe. Je ontvangt de verzendbevestiging binnen 10 tot 14 dagen op de mail.

KAN IK SALE ARTIKELEN OOK RETOURNEREN?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt SALE artikelen retourneren onder dezelfde voorwaarden.

IK BEN MIJN PAKBON KWIJT EN IK WIL RETOURNEREN. WAT MOET IK DOEN?

Neem contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar milousparkles@gmail.com en vermeld hierin jouw ordernummer.